Kokosový chia puding z troch ingrediencií

Raňajky, Recepty

Ľahké a osviežujúce raňajky čakajúce na vás v chladničke. Čo viac si priať?

Na tomto kokosovom chia pudingu je skvelé, že si ho môžete pripraviť deň dopredu. Počas uponáhľaného rána vám prídu vhod osviežujúce a lahodné raňajky, ktoré jednoducho vyberiete z chladničky.


Croissanty v bufete po ceste do práce vás aspoň nebudú pokúšať, keď budete mať plné bruško zdravých tukov a mlsný jazýček uspokojený sladkými raňajkami.


Chia semienka sú bohaté na omega-3 mastné kyseliny, zdravé tuky, vitamíny, minerály a predstavujú výborný zdroj energie. Nie nadarmo sú označované za superpotravinu. Určite by nemali vo vašom nízkosacharidovom jedálničku chýbať. A nie je chutnejší spôsob ako ich tam zaradiť, ako s týmto výborným keto pudingom.


Puding je sladký vďaka kokosu, takže nepotrebujete ani žiadne sladidlo navyše. Chia puding si vychutnajte napríklad s domácim malinovým džemom, orieškovým maslom, orechami alebo s bobuľovým ovocím.


Na dve porcie budeme potrebovať:

  • 200ml plnotučného kokosového mlieka
  • 3 PL strúhaného kokosu
  • 2 PL chia semienok
  • keto sladidlo podľa chuti – môžeme vynechať!
  • čistá voda

Postup:

  1. V uzatvárateľnej nádobe zmiešame kokosové mlieko, kokos a chia semienka. Uistíme sa, že semienka sú rozmiešané rovnomerne a že nikde nemáme hrudky.
  2. Necháme odpočívať v chladničke, ideálne cez noc. Pred servírovaním pridáme čistú vodu a poriadne rozmiešame (2 PL alebo viac – podľa želanej hustoty).
  3. Podávame napríklad s orieškovým maslom, kokosovými čipsami, orechami, bobuľovým ovocím, domácim malinovým chia džemom alebo jednoduchou kakaovou keto polevou.
Kokosový chia puding
Tip na servírovanie
Nastavenia súkromia
Táto webová stránka používa cookies, za účelom zlepšenia funkčnosti stránky pri poskytovaní našich služieb a štatistiky návštev. Zobrazením našej stránky súhlasíte s používaním súborov cookies a zvoľte možnosť „Súhlasím“.