Najjednoduchší nízkosacharidový burger

Hlavné jedlá, Recepty

Zdravý burger? Je to možné!

Keď sa povie burger, každý si azda predstaví stekajúcu masť a tučného Američana k tomu. Viete si predstaviť, že by ste mohli jesť burger na diéte?
Deň, keď som zistila, že burger si pri nízkosacharidovom stravovaní nemusím odopierať, bol mojím najšťastnejším dňom (teda, hneď po tom dni, ako som zistila, že môžem jesť čokoládu).


Šťavnaté mäsko, roztekajúci sa syr, chrumkavá slaninka a svieži šalát v 100% zdravej, bezlepkovej žemli. Žemľa je urobená podľa našeho receptu keto chlebíku z mikrovlnky. Tí, ktorí ho poznajú, vedia, že “upečenie” takejto žemličky trvá cca 2 minúty.
Extrémne rýchle, chutné, sýte a naozaj zdravé jedlo, ktoré si obľúbia aj deti, či dospelí. Overené!


Na 2 porcie budeme potrebovať:

  • 2ks keto chlebíku z mikrovlnky
  • 300g hovädzieho mletého mäsa
  • soľ, korenie, maslo
  • majonéza, syr, šalát, slaninka..

Postup:

  1. Hovädzie mäso si ochutíme soľou a korením podľa chuti. Vyformujeme si dve väčšie guľky, ktoré následne roztlačíme tanierikom na placky.
  2. Na rozpálenej panvici si roztopíme maslo. Hovädzie placky opečieme z každej strany cca 6 minút. Ku koncu položíme na každú placku plátok syru, aby sa krásne roztopil.
  3. Chlebík si rozkrojíme na dve polovice a každú natrieme majonézou. Burger si následne vyskladáme podľa chuti – mäsko, šalát, paradajky, viac syru, slaninka, volské oko…možnosti sú neobmedzené.
Podávajte napríklad s volským okom
Nastavenia súkromia
Táto webová stránka používa cookies, za účelom zlepšenia funkčnosti stránky pri poskytovaní našich služieb a štatistiky návštev. Zobrazením našej stránky súhlasíte s používaním súborov cookies a zvoľte možnosť „Súhlasím“.